تجهیزات نظافتی اسکرابر صنعتی برای عملکرد موثر و سریع باید دارای ابزار های همراه کاربردی و بی نقصی باشند. تی مکش سالم و سیستم برس زنی بی نقص بخش های مهمی است که یک اسکرابر برای عملکرد موثر در شستشوی سطوح کف بایستی داشته باشد. در واقع به منظور دستیابی به نتیجه ایده آل، باید از برس یا پد متناسب با نوع نیاز نظافتی خود استفاده شود. همچنین میزان و نوع آلودگی نقش مهمی در تعیین نوع برس یا پد اسکرابر دارد. برای تعیین برس مناسب با متخصصین فنی شرکت های ارائه دهنده تجهیزات نظافتی مشورت نمایید. اما در مجموع انواع برس ها و پد های مورد استفاده در اسکرابر ها را می توان به چند دسته نایلونی، پروپیلن تقسیم کرد.

انواع برس و پد اسکرابر صنعتی

برس نایلونی اسکرابر برای شستشوی کفپوش ها پیشنهاد می گردد. این نوع برس سطح کفپوش را بدون ایجاد سایش تمیز می نماید. کاربرد اصلی برس پلی پروپیلنی در حذف آلودگی های سبک به هم چسبیده از روی کفپوش های براق بدون ایجاد سایش می باشد.

برس Super AB به همراه یک لایه ساینده، برای از بین بردن لکه ها و آلودگی های به هم چسبیده استفاده می شود. این برس به خوبی در حذف گریس و رد لاستیک عمل می کند. پد stripping با پرداختن سطح، آنرا برای ایجاد پوشش جدید مهیا می کند. پد نظافتی خاک و ذرات ساینده را از بین می برد و سطح تمیزی را برای ایجاد پوشش جدید فراهم می نماید. پد براق کننده در حین پولیش زنی سطح، خط و خش های آن را از بین می برد. پد پولیش مخصوص اسکرابر ،  سطح را به نحو عالی براق و حفظ می نماید. پد پولیش برای براق کردن سطوح خیلی نرم و با میزان تردد پایین و همچنین پولیش زدن واکس نرم بر روی کفپوش چوبی کاربرد دارد. پد با بازدهی بالا دارای قابلیت سایندگی بالا می باشد و برای امور نظافتی سنگین استفاده می شود. پد آماده سازی سطح، سطوح کف را بدون استفاده از ماده شوینده، پرداخت می کند.